Nemohu se přihlásit!

Potvrdili jsme Vám e-mailem, že Váš účet je z naší strany plně aktivovaný, ale i tak se Vám se nedaří přihlásit? Začněme nejprve tím, že to vyzkoušíme znovu, a to rovnou na formuláři níže. V případě, že se Vám nedaří přihlásit ani zde, znamená to, že zadáváte Vaše uživatelské jméno nebo heslo špatně. Je možné, že jste zadali špatně velká a malá písmenka anebo chybné jméno či heslo. V tomto případě klikněte na formuláři níže na položku "Nemůžete se přihlásit?" a vyžádejte si zaslání nového hesla.
 

Nemůžete se přihlásit?

Nevidím své produkty

Pokud přihlášení proběhlo v pořádku, ale Vy nevidíte v Klientské zóně své produkty (stránka je vyloženě prázdná), mohla nastat jedna ze situací:

1) Váš prohlížeč má uložená stará data v mezipaměti (soubory cookies, dočasné soubory).
Zde je potřeba pročistit historii prohlížeče (ideálně vymazat všechny uložená a nepotřebná data) nebo se přihlásit přes anonymní mód. Všechny tyto postupy si můžete prohlédnou ve videu umístěném výše.

2) Mohlo dojít k chybě nebo překliknutí na naší straně. Pokud by se Vám to opakovaně nedaří, neváhejte nám napsat, abychom Váš účet prověřili. Pište na info@kvantovacesta.cz 
ANCHOR_TOP_TITLE

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ vyjadřujete souhlas k použití všech cookies. Zobrazit podrobnosti Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti