Nemohu se přihlásit!
Potvrdili jsme Vám e-mailem, že Váš účet je z naší strany plně aktivovaný, ale i tak se Vám se nedaří přihlásit? Začněme nejprve tím, že to vyzkoušíme znovu, a to rovnou na formuláři níže. V případě, že se Vám nedaří přihlásit ani zde, znamená to, že zadáváte Vaše uživatelské jméno nebo heslo špatně. Je možné, že jste zadali špatně velká a malá písmenka anebo chybné jméno či heslo. V tomto případě klikněte na formuláři níže na položku "Nemůžete se přihlásit?" a vyžádejte si zaslání nového hesla.
Nevidím své produkty
1) Váš prohlížeč má uložená stará data v mezipaměti (soubory cookies, dočasné soubory).
Zde je potřeba pročistit historii prohlížeče (ideálně vymazat všechny uložená a nepotřebná data) nebo se přihlásit přes anonymní mód. Všechny tyto postupy si můžete prohlédnou ve videu umístěném výše.
2) Mohlo dojít k chybě nebo překliknutí na naší straně. Pokud by se Vám to opakovaně nedaří, neváhejte nám napsat, abychom Váš účet prověřili. Pište na info@kvantovacesta.cz