Přejít na obsahovou část stránky

Všeobecné obchodní podmínky


1. OBECNÁ USTANOVENÍ

1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen “Podmínky”) platí pro prodej produktů a služeb prodávajícího, kterým jsou obchodní společnosti Kvantová cesta s.r.o., se sídlem v Praze, Chudenická 1059/30, 10200 Praha Hostivař, IČ: 288 25 721, DIČ: CZ28825721, Spisová značka: C 195269 vedená u Městského soudu v Praze, zastoupené jednatelem Mgr. Jiřím Lexou, uzavřených s kupujícím prostřednictvím prostředků komunikace na dálku přes rozhraní webových stránek prodávajícího.

1.2. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího (dále také „zákazník“).

1.3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.

1.4. Je-li smluvní stranou spotřebitel (jiná osoba, než podnikatel, který činí objednávku v rámci své podnikatelské činnosti), řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami také občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).

1.5. Tyto obchodní podmínky jsou uvedeny na webových stránkách prodávajícího a platí pro prodej produktů a služeb prodávajícího na webové stránce www.kvantovacesta.cz


2. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

2.1. Označení produktu, popis jeho hlavních vlastností a cena, včetně informace o tom, zda je cena s DPH či bez DPH, je uvedeno na vybrané webové stránce prodávajícího. V případě uvedení ceny bez DPH je následně uvedena i cena s příslušnou sazbou DPH. Cena je dále vždy uvedena i na objednávkovém formuláři. Nabídka prodeje zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazována na webovém rozhraní.

2.2. Prodejní formulář obsahuje vždy informace o zákazníkovi, objednávaném produktu, zboží nebo službě, ceně včetně uvedení daní a poplatků, způsobu úhrady kupní ceny, údaje o požadovaném způsobu doručení a informace o nákladech spojených s dodáním produktu či poskytnuté služby. U online kurzů, webinářů a e-booků náklady na dodání účtovány nejsou.

2.3. Smluvní vztah mezi prodávajícím a zákazníkem vzniká odesláním objednávky (nikoliv až po potvrzení objednávky). Objednávku podá zákazník kliknutím na tlačítko „Objednat “ (či "Dokončit nákup"). Od tohoto momentu vznikají mezi ním a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami. Podáním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Podmínkou platné elektronické objednávky je vyplnění všech předepsaných údajů a náležitostí uvedených v prodejním formuláři. Prodávající vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou. Objednávku může zákazník před jejím odesláním zkontrolovat a opravit

2.4. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání a zákazník má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.

2.5. Zákazník souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy. Kontaktní údaje, které při objednávce poskytne, mohou být použity pro účely vyřízení objednávky a pro zasílání obchodních sdělení, pokud s tím zákazník předem souhlasil. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití prostředků komunikace na dálku (např. náklady na internetové připojení či telefon) si hradí zákazník sám.

2.6. Smlouva, resp. příslušný daňový doklad, bude uložen v elektronickém archivu prodávajícího po dobu 5 let od jejího uzavření za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce.

2.7. Prodávající je povinen poskytnout či dodat zboží/službu, které si zákazník objednal a zákazník se zavazuje zboží/službu převzít a zaplatit prodávajícímu kupní cenu. Povinnosti dodat zboží/službu je prodávající zbaven v případě vyprodání zásob, o čemž bude zákazník informován. U digitálních produktů je povinnost prodávajícího splněna dodáním přístupových údajů na e-mail zákazníka

2.8. Vlastnické právo k produktům/zboží přechází na zákazníka zaplacením kupní ceny a jeho převzetím.


3. CENA, ZPŮSOB ÚHRADY

3.1. Cena produktů, zboží a služeb, včetně informace o tom, zda je cena s DPH či bez DPH, je uvedena na vybraném webovém rozhraní prodávajícího a v objednávkovém formuláři.

3.2. U fyzických produktů (např. tištěné knihy) je zákazník společně s cenou povinen zaplatit i náklady spojené s balením a dodáním. Tyto náklady jsou uvedeny v objednávkovém formuláři.

3.3. Prodávající není plátcem DPH. Uvedené ceny jsou konečné.

3.4. Cenu produktu a případné náklady na dodání hradí zákazník bezhotovostně způsoby uvedenými v objednávkovém formuláři (např. bankovním převodem, platební kartou nebo online platební bránou).

3.5. U digitálních produktů (online kurz, e-book, webinář) jsou přístupové údaje poskytnuty až po připsání celé částky na účet prodávajícího.

3.6. Zákazník je povinen při platbě uvést správný variabilní symbol, aby mohla být platba správně přiřazena.


4. DODACÍ PODMÍNKY

4.1. U online vzdělávacích produktů (online kurzy, webináře, e-booky) se dodáním rozumí zaslání přístupových údajů na e-mailovou adresu zákazníka uvedenou v objednávkovém formuláři, případně zaslání odkazu (URL) pro přístup k produktu.

4.2. Přístupové údaje poskytne prodávající zákazníkovi až po zaplacení celé kupní ceny, a to nejpozději do tří pracovních dnů od připsání platby, není-li uvedeno jinak.

4.3. U fyzických produktů (např. tištěné knihy) prodávající dodává a doručuje objednané zboží dle velikosti a váhy prostřednictvím České pošty nebo jiného dopravce, obvykle do 2–10 pracovních dnů od obdržení platby. Místo dodání je stanoveno na základě údajů v objednávkovém formuláři zákazníka.

4.4. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na adresu uvedenou v objednávkovém formuláři.

4.5. U prezenčních seminářů se za dodání považuje umožnění účasti zákazníka na semináři v objednaném termínu a místě konání. Informace o místě, čase a programu semináře jsou zákazníkovi zaslány e-mailem po přijetí objednávky a platby.

5. ZABEZPEČENÍ A OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV

5.1. Přístupové údaje k online produktům či na příslušnou URL adresu jsou určeny pouze pro osobní potřebu zákazníka. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do svého uživatelského účtu k online produktu či poskytnuté URL adrese. Prodávající nenese žádnou odpovědnost za zneužití uživatelského jména a hesla třetí osobou.

5.2. Produkty, které prodávající prostřednictvím webového rozhraní prodává (online vzdělávací programy, webináře, audio a video nahrávky, knihy, e-booky, materiály ze seminářů), včetně jejich obsahu, podléhají právní ochraně dle autorského práva. Jakékoliv jejich šíření, kopírování nebo poskytování třetím osobám bez písemného souhlasu autora je zakázáno.

5.3. Oprávnění k výkonu práva autorské dílo užít může být zákazníkovi poskytnuto jen na základě licenční smlouvy. Zákazník odpovídá prodávajícímu za veškerou újmu, kterou porušením práv na ochranu autorského díla způsobí.

6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

6.1. Odstoupení od smlouvy u fyzického zboží
Je-li kupující spotřebitelem, má právo v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí fyzického zboží, a to bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží. Odstoupení musí být prodávajícímu oznámeno písemně, a to na e-mail info@kvantovacesta.cz, s uvedením čísla objednávky a datem nákupu.

6.2. Odstoupení od smlouvy u digitálních produktů
U produktů poskytovaných v digitální podobě (online kurzy, webináře, e-booky) zaniká právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy podle § 1837 písm. l) občanského zákoníku okamžikem, kdy je produkt zpřístupněn (např. přihlášením do členské sekce, stažením e-booku), pokud s tím zákazník předem výslovně souhlasil při objednávce.

6.3. Odstoupení od smlouvy u prezenčních seminářů
U prezenčních seminářů pořádaných v konkrétním termínu a místě se neuplatní právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy do 14 dnů podle § 1837 písm. j) občanského zákoníku. V případě zrušení účasti ze strany zákazníka se uplatní následující storno poplatky:
– při zrušení 30 a více dnů před začátkem semináře vracíme 100 % z ceny semináře,
– při zrušení 14–29 dnů před začátkem semináře vracíme 50 % z ceny semináře,
– při zrušení méně než 14 dnů před začátkem semináře je storno poplatek 100 % z ceny semináře.
Zákazník může místo sebe na seminář vyslat náhradníka po předchozí dohodě s pořadatelem.

6.4. Odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího
Prodávající je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit bez zbytečného odkladu, pokud zjistí, že druhá strana porušila smlouvu podstatným způsobem. Za podstatné porušení smlouvy se považuje zejména:
– prodlení zákazníka s úhradou kupní ceny nebo její části (splátky) více jak 10 dnů po splatnosti,
– porušení povinností na ochranu autorských práv uvedených v článku 5 těchto podmínek.

7. PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMACE

7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, tj. práv z vadného plnění, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

7.2. Prodávající odpovídá zákazníkovi, že zboží při převzetí nemá vady. V případě, že věc při převzetí není ve shodě s kupní smlouvou, má zákazník právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu produkt uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě.

7.3. Vadné plnění uplatňuje zákazník bez zbytečného odkladu u prodávajícího, nejpozději však do dvou let od převzetí zboží.

7.4. Pro reklamaci nás prosím kontaktujte e-mailem na adrese info@kvantovacesta.cz. Součástí reklamace by mělo být přiložení dokladu o koupi a popis závady. O způsobu vyřízení reklamace budete informováni e-mailem.

7.5. Zákazník může požadovat bezplatné odstranění vady, přiměřenou slevu z ceny a není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), může uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad. Není-li oprava nebo výměna možná, může zákazník na základě odstoupení od smlouvy požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

7.6. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se zákazníkem nedohodne na delší lhůtě.

7.7. Prodávající není povinen nároku zákazníka vyhovět, pokud prokáže, že zákazník o vadě věděl před převzetím nebo ji sám způsobil. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

7.8. U digitálních produktů (online kurzy, webináře, e-booky, audio a video nahrávky) prodávající neodpovídá za závady způsobené technickým vybavením zákazníka, zejména pomalým internetovým připojením, neaktualizovaným prohlížečem nebo chybějícím softwarem potřebným pro spuštění produktu. Online kurzy a materiály obsahují pouze návody a doporučení; prodávající neodpovídá za úspěch či neúspěch zákazníka při jejich aplikaci v praxi.

8. GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ

8.1. Garance vrácení peněz je dobrovolná nabídka prodávajícího nad rámec zákonných práv spotřebitele. U vybraných produktů (zejména online vzdělávací kurzy) poskytuje prodávající možnost odstoupit od smlouvy ve lhůtě uvedené u konkrétního produktu na webové stránce, a to i po uplynutí zákonné lhůty pro odstoupení.

8.2. Garance se vztahuje pouze na případy, kdy zákazník po zakoupení zjistí, že mu produkt nevyhovuje, nebo s ním není spokojen. V takovém případě musí zákazník informovat prodávajícího elektronicky na adrese info@kvantovacesta.cz, uvést číslo objednávky a datum nákupu a výslovně uvést, že uplatňuje garanci vrácení peněz.

8.3. Peníze budou zákazníkovi vráceny stejným způsobem, jakým byla provedena platba, a to do 30 dnů od doručení žádosti a zaslaného potvrzení o přijetí opravného daňového dokladu. Po vrácení peněz bude přístup k produktu automaticky zrušen.

8.4. U prezenčních seminářů platí samostatné storno podmínky uvedené v článku 6 těchto obchodních podmínek. Pokud je v rámci semináře poskytnut digitální obsah, garance vrácení peněz se na tento obsah nevztahuje.

9. VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

9.1. Vstupem do online kurzu, čtením zakoupených knih nebo e-booků, sledováním webinářů a studiem poskytnutých bonusových materiálů zákazník bere na vědomí, že jakékoli použití informací a technik z těchto produktů a případné výsledky (úspěchy či neúspěchy) jsou zcela v jeho odpovědnosti.

9.2. Prodávající ani autor produktů nepřebírá žádnou odpovědnost za přesnost informací uvedených v produktech ani za jejich nesprávné pochopení či neodborné použití.

9.3. Poskytnuté informace, techniky a metody nenahrazují odbornou lékařskou, psychologickou nebo jinou odbornou péči. Zákazník je povinen v případě zdravotních obtíží vyhledat příslušného odborníka.

9.4. Prodávající nedoporučuje provádět techniky vyžadující změněný stav vědomí pod vlivem alkoholu, drog nebo psychofarmak. Při nedodržení tohoto doporučení nese zákazník plnou odpovědnost za následky.

9.5. Audio a video nahrávky, meditace, relaxační hudba a jiné digitální soubory jsou nastaveny tak, aby fungovaly na běžně dostupných zařízeních. Prodávající neodpovídá za problémy způsobené technickým vybavením zákazníka, nekompatibilitou zařízení nebo chybějícím softwarem.


10. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

10.1. Podrobné informace o zpracování osobních údajů a o právech zákazníků jsou uvedeny v dokumentu „Informační memorandum o zpracování osobních údajů“, který je dostupný na adrese: https://kvantovacesta.cz/bezpecnost-a-ochrana-osobnich-udaju.

10.2. Vyplněním objednávky zákazník bere na vědomí, že jím poskytnuté osobní údaje budou zařazeny do databáze společnosti Kvantová cesta s.r.o., se sídlem Chudenická 1059/30, 102 00 Praha Hostivař, IČ: 288 25 721, DIČ: CZ28825721, vedené u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 195269, jako správce osobních údajů.

10.3. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem plnění smlouvy, vyřízení objednávky, vedení uživatelského účtu a zasílání obchodních sdělení, pokud k tomu zákazník udělil souhlas.

10.4. Právním základem zpracování je článek 6 odst. 1 písm. b) GDPR (plnění smlouvy), článek 6 odst. 1 písm. c) GDPR (splnění právní povinnosti) a článek 6 odst. 1 písm. f) GDPR (oprávněný zájem správce).

10.5. Zasílání obchodních sdělení může zákazník kdykoli odmítnout kliknutím na odhlašovací odkaz v e-mailu nebo písemnou žádostí na adresu správce.

11. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

11.1. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
Pokud mezi prodávajícím a zákazníkem-spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má zákazník právo na jeho mimosoudní řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Subjektem mimosoudního řešení sporů je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, web: www.coi.cz. Zákazník může využít také platformu pro řešení sporů online, kterou provozuje Evropská komise na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Mimosoudní řešení je založeno na dobrovolné účasti obou stran.

11.2. Účinnost a změny podmínek
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 20.12.2022. Prodávající si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoli měnit. Každá nová verze obchodních podmínek je zveřejněna na webové stránce www.kvantovacesta.cz a je označena datem účinnosti. Veškeré objednávky se řídí verzí obchodních podmínek platnou v okamžiku jejich odeslání zákazníkem.

11.3. Kontaktní údaje prodávajícího
Telefon: +420 608 964 444
E-mail: info@kvantovacesta.cz
Sídlo: Chudenická 1059/30, 102 00 Praha Hostivař


ANCHOR_TOP_TITLE

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ vyjadřujete souhlas k použití všech cookies. Zobrazit podrobnosti Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti