Nepřišel Vám do Vaší e-mailové schránky aktivační e-mail? Vypadá přesně takto a jako předmět má napsáno "Aktivace uživatelského účtu". Podívejte se, prosím, znovu a pozorně, zda jste jej nepřehlédli, je totiž klíčový pro aktivaci Vašeho účtu.
Není ve složce spam?
V drtivé většině případů se stává, že tyto a podobné automatizované e-maily končí ve složce "Spam" nebo ve složce "Hromadné". Postupy jsou pak odlišné dle jednotlivých provozovatelů e-mailových schránek. Je potřeba jít do těchto složek, seřadit si zprávy od nejnovějších a důkladně je prohlédnout, zda se mezi nimi nenachází i náš aktivační e-mail. Pokud ano, je třeba tento email označit zatržítkem a následně kliknout na tlačítko "Není spam". U poštovních klientů Outlook, Thunderbird apod. se tato možnost skrývá po kliku na e-mail pravým tlačítkem myši a z nabídky výběrem "Označení" a dále volbou "Není nevyžádáno". Tím zajistíte, že Vám všechny další e-maily již dorazí. U seznam.cz, email.cz, centrum.cz apod. je dobré kliknout na e-mail, držet levé tlačítko a tahem e-mail přesunout do složky "Doručeno", což znázorňuje zelená šipka.
Aktivační e-mail jste stále nenašli?
Pokud jste aktivační e-mail stále nenašli a důkladně jste prohlédli Váš e-mailový účet a ujistili se, že není ani ve složce "Spam" ani ve složce "Hromadná", můžete nás požádat o opětovné zaslání aktivačního e-mailu zasláním žádosti na
podpora@kvantovacesta.cz, případně nás kontaktovat přes
kontaktní formulář.
Aktivační e-mail nepřišel ani na druhý pokus
Problém může být i jinde.
1) Vaše poštovní schránka je plná, a proto nepřijímá další poštu.
2) Odeslání aktivačního e-mailu se trefilo do doby výpadku nebo chyby Vašeho poskytovatele schránky.
3) Váš poštovní server blokuje příchozí poštu z důvodu nějakého nastavení nebo filtru.
4) Při používání firemních e-mailů blokuje firewall firmy příjem pošty z jiných než jím povolených adres.
5) Zpráva nebyla doručena, protože adresa e-mailu z objednávky obsahovala překlep.
6) Vaše e-mailová schránka již neexistuje, anebo je zablokována pro příjem.