Co je to vlastně hudba a kde se rodí stále nové melodie?

V Klubu Hovory s Tamarinou probírá Jiří Lexa s jemnohmotnou bytostí Tamarinou různé otázky, které jí klade on či členové klubu. Přinášíme textovou verzi nahrávky z roku 2020, která je pod číslem 210 k dispozici se spoustou dalších právě těm z vás, kteří tvorbu těchto nahrávek chcete podpořit a přidat se tak k naší klubové komunitě. Děkujeme.

Jiří: Tamarino, v tuto chvíli se ptá pan Marek: "Zdravím, chtěl bych se zeptat, co je to hudba? Kde se rodí nebo odkud přicházejí nové a nové melodie? Děkuji." Tak, Tamarino, to by mě zajímalo také, protože jako profesionální hudebník jsem si vlastně nikdy tuto otázku nepoložil.

Tamarina: Ano, vy znáte hudbu pouze jako jakýsi výsledek v tom vašem zvukovém provedení, ale hudba ve skutečnosti je i na vaší úrovni, ačkoliv ji skládáte do úžasných a mnohdy excelentních melodií, tak je tvořena většinou nevědomě, protože vy, kteří si myslíte, že skládáte hudbu nebo že rádi posloucháte určité melodie, tak vy vůbec nevíte, co se za nimi vibračně skrývá.

Hudba je určitá vibrace, která se projevuje zvukově. Máte vibrace, třeba malířství, které se projevuje tak, že je vnímáte vizuálně. A stejně tak tato vibrace, která je vnímána zvukově, vám přináší určité konsekvence a tyto konsekvence mohou být, že se cítíte dobře, že si regenerujete tělo, ale naopak, že se cítíte špatně, že z toho můžete být i nemocní, že můžete z toho mít psychické problémy.

V tom okamžiku, když vy se rozhodnete, že posloucháte nějakou hudbu, byste si měli uvědomit, co vám ta hudba přináší. Jaké frekvence obsahuje. A to je to nejtěžší. Vy posloucháte hudbu, která vám přináší například radost, posloucháte hudbu, jejíž interpreti jsou vámi zbožňováni. Posloucháte hudbu, která je naprosto z vašeho pohledu excelentní, ale nikdo neřešíte tu vibraci.

A věřte tomu, že mnoho lidí, aniž by si to uvědomilo, má třeba zdravotní problémy právě z hudby, kterou poslouchá. Má třeba nádorová onemocnění, anebo psychické problémy. Proč? Protože se upnou na jeden styl hudby, upnou se například na jednu skupinu, která se jim líbí například svými texty i svými melodiemi, ale neuvědomují si, že tyto melodie jsou nízkovibrační a že podporují zastavení nebo zpomalení energie v jejich energetickém těle. 

A pak dochází k tomu, že ti lidé mohou z toho mít zdravotní problémy. V tomto případě je opravdu nutné si hudbu představovat jako jakýsi interakční předmět nebo spíše energetický mrak, který je mezi vámi a tím vaším zdrojem. A tento mrak vám dává určité signály, určité vjemy, ale vy z vašeho zdroje dostáváte přes něj určité informace, které potřebujete rozluštit. A pokud je nerozlušťujete, tak je to vaše chyba.

Stejně tak autoři mnohdy píší hudbu, protože se jim to tak líbí, že ji tak píší, že to tak cítí, ale málokdo je napojen ve skutečnosti na kvantové pole a většinou to píší podle toho, jak se jim ta hudba zamlouvá melodicky. To znamená, berou to pouze z toho vašeho hmotného sluchového významu, ale nedávají tomu ten hlubší vibrační význam. A to je velmi důležité.

Když se ponoříte do minulosti, jaká hudba se poslouchala, tak si představte třeba Wolfganga Amadea Mozarta nebo Antonia Vivaldiho. Tito lidé byli velmi, velmi napojení, a proto jejich hudba dodneška má léčivé účinky. Můžete si poslouchat Johanna Sebastiana Bacha a další, ale pozor na mýlku. Například Richard Wagner, jehož hudba je mnohdy velmi těžká, mnohdy velmi, velmi brutální z vašeho poslechu, ale on byl též napojen a též jeho hudba měla určitý vibrační význam. A další a další autoři.

Ale pozor, vy potřebujete, pokud posloucháte hudbu, tak již jsme o tom hovořili ve videu ohledně vibrací a navyšování nebo snižování vibrací, vy potřebujete, pokud posloucháte hudbu s textem, tak potřebujete i vědět, o čem ten text hovoří, protože pokud budete poslouchat nádhernou hudbu a bude na ní text, který bude destruktivní, tak i to bude mít bohužel velmi negativní vliv na vaše energetické tělo, protože vy si krásnou hudbu pustíte k sobě, tím se otevřete a vejde tam i ten obsah těch slov a ten obsah těch slov není pro vás například vhodný. Takže to si hlídejte, a to je otázka pro každého, respektive bod pro každého, nad kterým by měl každodenně přemýšlet, než si pustí jakoukoliv hudbu do svého energetického těla. 

Jiří: Tamarino, tak to děkuju moc, já jsem to takto taky nikdy nevnímal, já jsem vždycky vnímal, že jsem prostě psal, psal, co mi přišlo...

Tamarina: Ale ty už jsi byl napojen, ty jsi psal i vážnou hudbu, ale byl si napojen.

Jiří: No, ale teď mi řekni, když jsem byl napojen, jestli jsem psal dobrou hudbu, která byla pozitivní, nebo jestli byla na snížení vibrací...

Tamarina: Uvědom si, že ty jsi ji psal, byl jsi napojen, ale psal jsi jí v době, kdy jsi ještě tyto věci nevnímal na vědomé úrovni. To znamená, tys byl napojen, ale byl jsi nevědomě napojen, takže ty jsi k tomu dodával spoustu třeba svých myšlenek, kdy jsi se nechal inspirovat otázkou třeba určitých historických souvislostí s koncentračními tábory a napsal jsi krásnou skladbu, dechové trio, které jsi však inspiroval touto myšlenkou a ačkoliv tam byly krásné melodie, tak vibračně to bylo velmi nízké. Proto ti dnes doporučuju to už nikomu nepouštět, protože i tebe to může ovlivnit vibračně. 

Jiří: Jasně, rozumím. A když pak člověk třeba psal nějaké třeba duchovní věci, tak to bylo taky tím pádem poznamenáno těmi vibracemi?

Tamarina: Vždyť ti to tu hovořím. Ty jsi to psal v napojení, ale bylo důležité jaký jsi k tomu dal text. Neznamená, že když napíšeš krásnou melodii, ale dáš k tomu negativní text, tak to nemůže být nikdy nic dobrého a stejně tak, když píšeš hudbu, i jsi napojen a dáš tomu duchovní text, tak opět je důležité, co to je teda za duchovní text. 

Pokud dáváš text například Ave Maria, tak je důležité si uvědomit, že to je též spojeno s něčím, s nějakou domnělou historií, ale je v tom energetickém poli obsažen náboj, kdy lidé Ave Maria vyjadřují poděkování a pozdrav Panně Marii, kterou uctívají a je tam obsažena láska. To znamená, že v tomto okamžiku ty pracuješ s pozitivními vibracemi, ale v momentě, když budeš psát requiem, tak nepracuješ s pozitivními informacemi, protože pracuješ se smrtí, jak byla nepochopená v tu chvíli. A to je důležité.

Jiří. Už tomu tak asi rozumím. To je zajímavé, že na tuto, na tuto otázku jsme spolu nepřišli.

Tamarina: Protože ses na ni neptal. 

Jiří: No, tak to je jasný. Takže já v tuto chvíli děkuju panu Markovi a věřím, že se ještě k tématu hudby někdy dostaneme. Takže já děkuji.

Kvantová cesta

Portál osobního rozvoje, jenž se zaměřuje na témata zdravého životního stylu, fyzické a duševní kondice, kvalitních mezilidských vztahů a především na tvorbu vlastní reality pomocí čtení z kvantového pole. Nabízí články, videa, kurzy či semináře.

Klub Hovory s Tamarinou

Staňte se součástí naší komunity!

Patříte k fanouškům YouTube kanálu Hovory s Tamarinou a chcete slyšet více témat?

Poslouchejte nové rozhovory každý týden!
Členové klubu mají k dispozici mnohem více obsahu s Tamarinou, než je volně přístupný na YouTube či našem blogu. Navíc máte příležitost klást Tamarině vlastní otázky na témata, která Vás zajímají.

ANCHOR_TOP_TITLE

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ vyjadřujete souhlas k použití všech cookies. Zobrazit podrobnosti Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti